Saturday 8 September 2012

Izinkan ku pergi

learning something 

jangan terlalu memilih kerana memilih membuat derita
emmmmmmm
 terlalu takut utk terima kenyataan membuat diri rasa jauh tenggelam 
haihhh bilarh aku nak sedar nie
hidup bukan lama-lama jadi senang tpi susah 
perlu byak tangggung jwab yg perlu ditanggung
kadang-kadang aku lupa tanggung jwab sbagai manusia
malah lupa tanggung jwabku sebagai Hamba
hurmmm 
aku perlu seseorang utk membawaku kembali ke pangkal jalan
aku tak memilih dia utk menyayangi sahaja tapi menarikku membawa aku ke lembah Nur
terlalu byk dosa yg ku lakukan n sebgai seorang anak
aku telah byak mengecewakan mereka 
kesedihan mereka adalah mimpi yang paling buruk yg perlu aku tempuhi
maafkan aku jika aku tak mampu melaksanakan harapanmu
izinkanku pergi jika sampi ajalku
mohon halalkan makan minumku 
wahai sahabat maafkanku 
kerana aku bukan larh seorang kawan yg baik
jika ada kesilapan maafkan larh aku
mohon halalkan makan minum serta pelajaran yg dicurahi kepadaku
adaiku ada kekasih
lupakan larh aku jika aku pergi buat selamanya
pergi engkau mencari penganti 
kerana hidup perlu diteruskan

aku tak mintak utk dikasihi, ditemani
tetapi lumrah alam aku sebagai seorang manusia
perlukan semua tu utk hidup
maafkan larh aku jika aku bukan 
seorang sahabat, anak, kawan, abang, sepupu yg baik
kerana aku manusia
kerana manusia tidak lepas dari melakukan kesilapan
maafkan larhhhh
izinkan larh aku pergi jika sampai ajalku

assalamualaikum.....

No comments:

Post a Comment