Saturday 7 April 2012

Tensi

Assalamualaikum

ya.... berkaitan dgan tajuk diatas perghhh
busy larhhhh dgan assiment itu assigmnt nie
nk kejar carry marks itu dan ini
dan dinner itu dinner ini
aaarghhhh
now iam at gold coast morib
bkan austrilia ye hee
melpaskan smua tensi yg ade
mmg best tmpat dye dgan itu ini
tpi yg pling class
dye punyer bath room
siap ade tmpat mndi mcm cite2 kat wayang tuu
ala snag cite tmpat mndi yg mcm peti ais besar tuuu
*gile kjap
hahahha
okk larhhh nie je gmbar yg ade
jap yehhh


ha nie larh dye


nie larhh antara water park dye best kowt




siap ade tingkap dlam tandas tuu


yg nie bahagian dalam nyer


nie yg aq jadi batak nie hahahha

so next week dinner DIA
perghhh jadi ajk plak tuu
da kene select xthu
ishhh teruk btol
spe larhh punyer keje tuuu
so this week mmg busy
ermmm tpi sekarang
sye perlukan awak utk berbual dgan saya
please... i really means it
walaupon sye cbe release my tension
but i always think of you
i donnt why awk xnk angkat call sye
or reply my message
ermmmm
sye rse awak cbe lari dari sye annn
ok larhhh is up to you
saya xnak pakse awak buat keputusan
apa yg awk rase pnting utk awk
awk buat larhh
sye xnak marah2 or something like that

sekadar berkongsi
apabila saya SMS awak,
itu MAKSUDNYA saya RINDU kat awak.
apabila saya TaK SMS awak,
itu MAKSUDNYA saya menunggu awak Untuk RINDUKAN saya,

nite
assalamualaikum....

No comments:

Post a Comment